back

Não entregou o produto

Não resolvida Pública

Problema identificado:

Outro

Reclamação

C. A.

Para: Falinas

05/08/2021

Venho por meio desta, comunicar que fiz uma compra (nº 200536) pelo site da Falinas.com por meio do sistema de pontos, mas, infelizmente, até o momento, não recebi sequer o tracking number. Já enviei várias mensagens, mas a resposta é invariavelmente que eu continue esperando. Diante disso, solicito o cancelamento da compra e o reembolso do valor pago.

Mensagens (5)

Falinas

Para: C. A.

05/08/2021

- Please type your reply above this line -Dear Reclamacao,Thank you for contacting us!We have received your request and a support representative will be reviewing your request within 12-24 hours.Thank you for your patience - We are looking forward to help you -).Best regardsIda - Customer Support[XY84YD-62G8]

C. A.

Para: Falinas

23/08/2021

On August 5th you said that within 24 to 48 hours a support representative would be reviewing my order, but so far I have not received any message. I hope I won't be forced to negatively review Falinas.com.Cinthia

Falinas

Para: C. A.

23/08/2021

- Please type your reply above this line -Dear Reclamacao,Thank you for contacting us!We have received your request and a support representative will be reviewing your request within 12-24 hours.Thank you for your patience - We are looking forward to help you -).Best regardsIda - Customer Support[ER6KW0-3Z35]

Falinas

Para: C. A.

21/09/2021

- Please type your reply above this line -Dear Reclamacao,Thank you for contacting us!We have received your request and a support representative will be reviewing your request within 12-24 hours.Thank you for your patience - We are looking forward to help you -).Best regardsIda - Customer Support[O6P402-3G5Z]

Falinas

Para: C. A.

22/09/2021

DATA NOT AVAILABLE


Precisa de ajuda?

Pode falar com um jurista. Para obter ajuda personalizada, contacte o serviço de informação

Contacte-nos

Os nossos juristas estão disponíveis nos dias úteis, das 9h às 18h.