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Reembolso

Não resolvida Pública

Problema identificado:

Outro

Reclamação

M. K.

Para: UBER Eats

23/05/2023

Pedido nunca chegou a ser entregue, no mesmo dia preenchi um mini formulário e solicitei o reembolso, recebi uma mensagem automática a dizer me as opções de reembolso e outra mensagem automática a dizer que não precisava responder. Uma das opções da mensagem era aguardar 7 dias que iam devolver o dinheiro pelo método em que foi debitado o valor, e foi o que fiz após os sete dias voltei a entrar em contacto e disseram me não ia fazer porquê o meu pedido não foi processado dentro das 24hrs que é exigido, expliquei que não foi por culpa minha porque eu pedi no mesmo dia em que sucedeu o incidente desde então apenas recebi respostas automáticas a dizer que o reembolso não ia ser feito.

Mensagens (6)

UBER Eats

Para: M. K.

23/05/2023

You've contacted an email address that is not monitored, and so your request has not reached our support team.The quickest way to contact support is by visiting help.uber.com or tapping "Help" in your Uber app menu. Once there, choose the option that best corresponds to your issue.We'd love to help out and look forward to hearing from you.Uber Support

M. K.

Para: UBER Eats

23/05/2023

I have tried even now to complain but your answer is those pre-defined automatic saying it was passed the expiration date so it not possible to reenburstment, as said already i have no fault in these matters I submitted the reenburstment request on the same day as the incident.Já tentei contactar uber eats help novamente mas a resposta continua a ser a mesma como já passou de 24hrs que é prazo exigido, não será possível o reembolso, mas continuo a fizer que não tenho culpa, submeti o pedido no mesmo dia em que ocorreu o incidente.

UBER Eats

Para: M. K.

23/05/2023

You've contacted an email address that is not monitored, and so your request has not reached our support team.The quickest way to contact support is by visiting help.uber.com or tapping "Help" in your Uber app menu. Once there, choose the option that best corresponds to your issue.We'd love to help out and look forward to hearing from you.Uber Support

M. K.

Para: UBER Eats

23/05/2023

I have tried even now to complain but your answer is those pre-defined automatic saying it was passed the expiration date so it not possible to reenburstment, as said already i have no fault in these matters I submitted the reenburstment request on the same day as the incident.Já tentei contactar uber eats help novamente mas a resposta continua a ser a mesma como já passou de 24hrs que é prazo exigido, não será possível o reembolso, mas continuo a fizer que não tenho culpa, submeti o pedido no mesmo dia em que ocorreu o incidente.

UBER Eats

Para: M. K.

23/05/2023

You've contacted an email address that is not monitored, and so your request has not reached our support team.The quickest way to contact support is by visiting help.uber.com or tapping "Help" in your Uber app menu. Once there, choose the option that best corresponds to your issue.We'd love to help out and look forward to hearing from you.Uber Support

UBER Eats

Para: M. K.

23/05/2023

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