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Problema com o reembolso

Resolvida Pública

Problema identificado:

Outro

Reclamação

J. D.

Para: TradeINN

05/02/2020

Venho por este meio comunicar a Vossa Excelências que, após ter efetuado o cancelamento da encomenda devido à rotura de stock do artigo em causa, não me foi realizado o reembolso da mesma. Mais acresce o facto de, em momento algum, não ter sido mencionado que o artigo não se encontrava em stock, tendo sido apenas referido após contacto com a empresa devido ao prazo de entrega ter sido ultrapassado. A compra foi realizada no dia 2019-11-20 e o número do pedido 15184474. Foram realizados diversos contactos com a empresa, tendo sido sempre referido que o assunto estava entregue ao departamento de Administração. Nos últimos 2 contactos foi referido que o assunto estava fechado. Uma vez que o pagamento do artigo foi realizado por Pagamento de serviços, enviei o IBAN para que pudessem realizar a transferência. Aguardo o reembolso do valor da encomenda, forncendo todos os dados necessários par ao efeito.Melhores cumprimentosJoão Duarte

Mensagens (3)

TradeINN

Para: J. D.

10/02/2020

- Não escreva abaixo desta linha -[tradeinn]Ajuda e Contacto A minha contaDear Reclamacao,Thank you for contacting us.If your inquiry is about an order you have already placed or about a return, please log in to MY ACCOUNT, select the concerned order and click on CONTACT. Our customer service team will be delighted to answer you shortly.Yes, we do ship to your country. To do so you just need to choose as a shipping country your flag on the top left corner of our website and then place the order indicating carefully your full shipping address.Additionally, the easiest way to find out about the postage costs to your destination is by adding the items to your shopping basket and selecting your delivery country from the drop down list. Once this is done a full order with shipping breakdown will be displayed on the right-hand side.If the "add to basket" button is not available in the product page, it means that our on-line sales agreement with this brand does not include your country, therefore we cannot ship that equipment to you.Please note in some countries (outside EU), you may need to check with your local customs to see if any import duties are payable - these are your responsibility to pay directly to customs on receipt.Did we answer your question? If not, please reply this email giving us more information about your inquiry and one of our agents will contact you as soon as possible.Kind regards,Tradeinn Team - Customer ServiceNOSSAS LOJAS ONLINE[scubastore] [swiminn] [waveinn] [snowinn] [trekkinn] [runnerinn] [bikeinn] [smashinn] [goalinn] [xtremeinn] [traininn] [motardinn] [dressinn] [outletinn] [Fb]REEMBOLSADO ATÉ 30 DIAS[Tw]PAGAMENTO SEGURO[pint]PREÇO MaNIMO GARANTIDO[G+]SATISFEITO O REEMBOLSADODESCARREGA NOSSA APP[APP-Iphone][APP-Android]Tradeinn Retail Services, S.L. CIF/VAT ES-B-17527524, C/ Pirineus, 9, 17460 Celrà (Girona), Spain. Tel: Portugal: +351 308 807 004 Brazil: +55 41 3906 8763Menções Legais Condições Gerais de Venta[936WWK-WOZE]

J. D.

Para: TradeINN

11/02/2020

Bom dia,Não, não responderam à minha questão.A minha reclamação, nada tem a haver com a resposta que deram.A minha reclamação é fácil e simples compreensão:Fiz a encomenda. Fiz o pagamento da encomenda. Esperei até atingir o prazo de entrega. Contactei-vos para perceber o estado da encomenda. Vocês disseram que não tinha o produto. Cancelei a encomenda e solicitei reembolso. Vocês não reembolsaram. Aguardo uma resposta e resolução do problemaCumprimentosJoão Duarte

TradeINN

Para: J. D.

11/02/2020

- Não escreva abaixo desta linha -[tradeinn]Ajuda e Contacto A minha contaDear Reclamacao,Thank you for contacting us.If your inquiry is about an order you have already placed or about a return, please log in to MY ACCOUNT, select the concerned order and click on CONTACT. Our customer service team will be delighted to answer you shortly.Yes, we do ship to your country. To do so you just need to choose as a shipping country your flag on the top left corner of our website and then place the order indicating carefully your full shipping address.Additionally, the easiest way to find out about the postage costs to your destination is by adding the items to your shopping basket and selecting your delivery country from the drop down list. Once this is done a full order with shipping breakdown will be displayed on the right-hand side.If the "add to basket" button is not available in the product page, it means that our on-line sales agreement with this brand does not include your country, therefore we cannot ship that equipment to you.Please note in some countries (outside EU), you may need to check with your local customs to see if any import duties are payable - these are your responsibility to pay directly to customs on receipt.Did we answer your question? If not, please reply this email giving us more information about your inquiry and one of our agents will contact you as soon as possible.Kind regards,Tradeinn Team - Customer ServiceNOSSAS LOJAS ONLINE[scubastore] [swiminn] [waveinn] [snowinn] [trekkinn] [runnerinn] [bikeinn] [smashinn] [goalinn] [xtremeinn] [traininn] [motardinn] [dressinn] [outletinn] [Fb]REEMBOLSADO ATÉ 30 DIAS[Tw]PAGAMENTO SEGURO[pint]PREÇO MaNIMO GARANTIDO[G+]SATISFEITO O REEMBOLSADODESCARREGA NOSSA APP[APP-Iphone][APP-Android]Tradeinn Retail Services, S.L. CIF/VAT ES-B-17527524, C/ Pirineus, 9, 17460 Celrà (Girona), Spain. Tel: Portugal: +351 308 807 004 Brazil: +55 41 3906 8763Menções Legais Condições Gerais de Venta[5LV7GO-R4R2]


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