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Package was returned to the sender without informing me

Resolvida Pública

Problema identificado:

Outro

Reclamação

P. M.

Para: CTT - Correios de Portugal, S.A.

05/06/2023

Purchased an item from a person. 05-29-2023 item gets shipped to me. I wait for it. No notification of any kind from CTT. Shipper contacts me 06-02-2023 that package was already returned back to them.CTT team - WTF is happening? Why was my package shipped back without informing me? Did it spend at least a day at the destination, before it was shipped back? I demand my package to be shipped back to me where it was intended!Also, I demand my money back for the wasted time.

Mensagens (5)

CTT - Correios de Portugal, S.A.

Para: P. M.

05/06/2023

Caro Cliente,Informamos que o seu email foi rececionado nos nossos serviços.Agradecemos a sua preferencia,CTT - Correios de PortugalNota:Caso seja necessário contactar-nos novamente em relação a este assunto, solicitamos que o faça através de resposta a este email, não removendo o número de referencia do seu pedido.O número de referencia da sua solicitação é SR0016661192. [Please type your response above][Customer Entry] FromSent onMon, Jun 05, 2023 at 10:28 :AM GMT Image Image [End of conversation] 300001484478799

CTT - Correios de Portugal, S.A.

Para: P. M.

05/06/2023

Exmos. Gentlemen: DECO Proteste,In order to carry out further investigations, we need you to send us the following information: e-mail and contact telephone number of the complaining customer and the tracking number of the shipment mentioned in the complaint.Best regardsHerika LimaClient supportNota:Caso seja necessário contactar-nos novamente em relação a este assunto, solicitamos que o faça através de resposta a este email, não removendo o número de referencia do seu pedido:[Please type your response above][Entrada do Cliente] FromSent onMon, Jun 05, 2023 at 10:28 :AM GMT Imagem Imagem [End of conversation] 300001484455750

P. M.

Para: CTT - Correios de Portugal, S.A.

20/06/2023

Hello Ines,I will forward this email to the sender as an approval for a refund so they will file a claim with the local CTT office clerk.PetroOn Mon, Jun 19, 2023 at 5:27?PM Informacoes Gerais Expresso wrote:Good afternoon Petro Moskvych,Please be advised that in the event that there is a claim for compensation, it will always be handled by the person who contracted the services, the sender.Any additional questions that arise, do not hesitate to contact me. To do so, simply reply to this email without changing the subject.Best regards,Inês V.Client support

CTT - Correios de Portugal, S.A.

Para: P. M.

20/06/2023

Caro Cliente,Informamos que o seu email foi rececionado nos nossos serviços.Agradecemos a sua preferencia,CTT - Correios de PortugalNota:Caso seja necessário contactar-nos novamente em relação a este assunto, solicitamos que o faça através de resposta a este email, não removendo o número de referencia do seu pedido.O número de referencia da sua solicitação é SR0016769535. [Please type your response above][Customer Entry] FromSent onTue, Jun 20, 2023 at 12:34 :PM GMT [End of conversation] 300001496090337

CTT - Correios de Portugal, S.A.

Para: P. M.

21/06/2023

Exmos. Gentlemen: DECO Proteste,In order to carry out further investigations, we need you to send us the following information: e-mail and contact telephone number of the complaining customer and the tracking number of the shipment mentioned in the complaint.Best regardsHerika LimaClient supportNota:Caso seja necessário contactar-nos novamente em relação a este assunto, solicitamos que o faça através de resposta a este email, não removendo o número de referencia do seu pedido:[Please type your response above][Entrada do Cliente] FromSent onTue, Jun 20, 2023 at 12:34 :PM GMT [End of conversation] 300001496830444


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