Boa tarde Exmos. Senhores
Na sequência da sua reclamação da Exma. Sra. Ana Rosa Silva Rocha , a qual mereceu a nossa melhor atenção, vimos pela presente remeter a V. Exa. a nossa resposta, que se anexa.
Manifestando a nossa total disponibilidade para qualquer informação adicional que entenda necessária, o nosso Serviço a Clientes estará ao inteiro dispor, através do telefone 707 101 116 ou do e-mail
servico.clientes@whitestar.pt, ou WS.Reclamacoes@whitestar.pt de 2ª a 6ª feira entre as 9h e as 18h.
Sem outro assunto de momento
Com os m/cumprimentos
Complaints Analyst
Corporate Counselling
Avenida Almirante Gago Coutinho, n.º 30, piso 0
1000-017 Lisboa, Portugal
Telef: +351 211596000
Email:ws.reclamacoes@whitestar.pt
Website: www.whitestar.pt
Esta mensagem e ficheiros anexos incluem matéria privada, confidencial e legalmente protegida, exclusivamente destinada a quem nela conste como destinatário. Se recebeu esta mensagem por engano, agradecemos que informe de imediato o remetente e que elimine a mensagem e os ficheiros sem os utilizar, divulgar ou reproduzir.This message and attached files contain private, confidential and legally privileged information, exclusively intended for the named addressees. If you have received this message in error, please contact the sender immediately and delete the message and files without utilization, circulation or reproduction.
This message (including any attachments) is intended only for the use of the individual or entity to which it is addressed and may contain information that is non-public, proprietary, privileged, confidential, and exempt from disclosure under applicable law or may constitute as attorney work product. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that any use, dissemination, distribution, or copying of this communication is strictly prohibited. If you have received this communication in error, notify us immediately by telephone and (i) destroy this message if a facsimile or (ii) delete this message immediately if this is an electronic communication. Thank you.