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Inscrição não pretendida

Resolvida Pública

Problema identificado:

Outro

Reclamação

A. A.

Para: UNIBANCO

06/09/2023

Fui abordada numa feira por um senhor da unibanco que depois de me mostrar toda a oferta que tinham e sem custos, incitou-me a dar os meus dados sem eu perceber que se tratava duma inscrição na unibanco a qual eu quero cancelar pois não tenho interesse. Mais informo que o mesmo informou que não teria custos alguns é que a cessação do cartão era não o utilizar e sei bem que existe uma comissão de inatividade. Não tenho interesse nisto.

Mensagens (5)

UNIBANCO

Para: A. A.

06/09/2023

A sua mensagem foi rececionada com sucesso.Em caso de ser suscetível de resposta, agradecemos que aguarde pela mesma, seremos breves.Com os nossos cumprimentosCustomer SupportT: (+351) 213 501 500servicoaclientes@unicre.ptUnicre – Instituição Financeira de Crédito, S.A.Rua General Firmino Miguel, nº 6-B, piso -1, 1600-300 Lisboa Portuga[A close up of a logo Description automatically generated]

UNIBANCO

Para: A. A.

06/09/2023

A sua mensagem foi rececionada com sucesso.Em caso de ser suscetível de resposta, agradecemos que aguarde pela mesma, seremos breves.Com os nossos cumprimentosCustomer SupportT: (+351) 213 501 500servicoaclientes@unicre.ptUnicre – Instituição Financeira de Crédito, S.A.Rua General Firmino Miguel, nº 6-B, piso -1, 1600-300 Lisboa Portuga[A close up of a logo Description automatically generated]

UNIBANCO

Para: A. A.

07/09/2023

DATA NOT AVAILABLE

UNIBANCO

Para: A. A.

07/09/2023

Exmos. Senhores,A situação em apreço foi oportunamente avaliada, tendo sido enviada resposta à cliente.Os nossos cumprimentosMaria Joao Diogo CunhaCustomer Support-Operations(+351) 213 501 500..Unicre Instituição Financeira de Crédito, S.A.Rua General Firmino Miguel, nº 6-B 1600-300 Lisboa..-----Mensagem original-----e disponível no site da UNICRE.This message and any files attached were sent to the recipients and may contain confidential information or otherwise be legally protected. If you have received this message by mistake, please notify the sender immediately, delete it from your system and do not copy, disclose it or use it for any purpose. For security reasons, UNICRE reinforces that you should never use your card number in digital communications. For this reason, UNICRE may hide part of your card number in the content of this message, making it unreadable. UNICRE treats personal data in accordance with Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016. For more information, please consult UNICREs Policy available in its website. Antes de imprimir este e-mail, pense no meio ambiente. Before printing this e-mail, think about the environment.

UNIBANCO

Para: A. A.

03/10/2023

..Exmos. Senhores,A situação em apreço foi oportunamente avaliada, tendo sido enviada resposta à cliente.Os nossos cumprimentos--Mensagem original-----e disponível no site da UNICRE.This message and any files attached were sent to the recipients and may contain confidential information or otherwise be legally protected. If you have received this message by mistake, please notify the sender immediately, delete it from your system and do not copy, disclose it or use it for any purpose. For security reasons, UNICRE reinforces that you should never use your card number in digital communications. For this reason, UNICRE may hide part of your card number in the content of this message, making it unreadable. UNICRE treats personal data in accordance with Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016. For more information, please consult UNICREs Policy available in its website. Antes de imprimir este e-mail, pense no meio ambiente. Before printing this e-mail, think about the environment.


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