back

Fui deixado na estação de serviço a 2h de apanhar um avião para ferias

Não resolvida Pública

Problema identificado:

Outro

Reclamação

M. A.

Para: Flixbus

25/09/2025

O autocarro de partida de Barcelos com destino a Oriente parou em Leiria para uma breve ida a casa de banho Qdo me derigi para o autocarro o condutor já tinha partido com tds os meus pertences Tinha uma viagem e tinha que tar no aeroporto para apanhar o avião. Que posso fazer em relação ao sucedido?

Mensagens (1)

Flixbus

Para: M. A.

25/09/2025

Dear passenger, Thank you for reaching out to us. We would be request you to please elaborate on the concern, so that we can assist you accordingly. We would request you to share all the relevant information and supporting documents as booking details or pdfs or photos etc. Due to data protection regulations (GDPR), we need to collect additional details before we proceed to review your request. Please provide us with the following details: - Booking number - Passenger/s full name/s - Email address used for booking - Trip date and time, departure and arrival locations - Booking channel (app/website) Please share the details about the concern at your convenience so that we can proceed accordingly and provided the needed assistance. Looking forward to hearing from you. Kind Regards, Harish from FlixBus Rate your experience with our Customer Service ((1 star = very poor, 5 stars = excellent) Help us improve our services! Click on a star rating to be redirected to our Survey, it takes max. 2 minutes. Your FlixBus team FlixMobility Experience GmbH – Warschauer Platz 11-13 – 10245 Berlin – Germany Geschäftsführer/Managing Directors: Michael von Büchau, Fabian Stenger Amtsgericht Charlottenburg, HRB 171698 B USt-ID/VAT-ID: DE302298339

Assistência solicitada 30 setembro 2025

Precisa de ajuda?

Pode falar com um jurista. Para obter ajuda personalizada, contacte o serviço de informação

Contacte-nos

Os nossos juristas estão disponíveis nos dias úteis, das 9h às 18h.