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Correcção de nome no bilhete sem cancelamento

Resolvida Pública

Problema identificado:

Outro

Reclamação

P. C.

Para: TAP-Air Portugal

01/12/2023

Venho por meio deste solicitar que a tap resolva a minha situação. Comprei uma passagem na data de hoje e o meu último nome veio como segundo sobrenome, me chamo:Patrícia Aparecida Vieira de Oliveira Cabral e nos dados da passagem está :Patrícia Aparecida Cabral Vieira de Oliveira ..Apenas seria para fazer essa correção e a Tap não faz , optou por cancelar minha reserva e que eu compre novamente outro bilhete, sendo que não tenho dinheiro e o reembolso pode demorar 10 dias úteis. Eu comprei esse bilhete pois necessito ir ao Brasil porque tenho uma sobrinha bebé internada e muito doente tenho de estar lá urgentemente. Eu não quero dinheiro de volta eu preciso da passagem com o nome corrigido. Comprei através do.site edreams.

Mensagens (1)

TAP-Air Portugal

Para: P. C.

06/12/2023

Delivery has failed to these recipients or groups:fale.connosco@tap.pt Your message was rejected by the recipient's domain because therecipient's email address isn't listed in the domain's directory. It mightbe misspelled or it might not exist. Try to fix the problem by doing oneor more of the following:1.Send the message again - delete and retype the address beforeresending. If your email program automatically suggests an address to use,don't select it - type the complete email address.2.Clear the recipient Auto-Complete List in your email program byfollowing the steps in this article . Then resend themessage.For Email AdministratorsDirectory based edge blocking is enabled for the recipient's organizationand the recipient wasn't found in their directory. If the sender is usingthe correct address but continues to experience the problem, contact therecipient's email admin and tell them about the problem. To fix this theyshould resynchronize their on-premises and cloud directories.The following organization rejected your message:tap-pt.mail.protection.outlook.com.Diagnostic information for administrators:Generating server: postfix4.conseur.orgfale.connosco@tap.pttap-pt.mail.protection.outlook.comRemote server returned '554 5.4.1 'Original message headers:Return-Path: Received: from co-dosvc-powap2 (co-dosvc-powap2.internet.conseur.org[10.11.2.28])by postfix4.conseur.org (Postfix) with ESMTP id 68475517E3for Fri, 1 Dec 2023 20:22:49 +0100 (CET)DKIM-Filter: OpenDKIM Filter v2.11.0 postfix4.conseur.org 68475517E3DKIM-Signature: v=1 a=rsa-sha256 c=relaxed/relaxed d=deco.proteste.pts=mailgate t=1701458569bh=29CsShQesHtIASZ5r29GdzuJ7Qca0y4Lh1TfiUrhw8Q=h=r2/YisF6nRgDgsnevQdUqzgYhanxbGde4ng4KAx+0zcu0wDfcdpGbHzOTNc4UDM v6Bgs+e91PqGiJlTguw8mVh/anDqqsi3ulxaYzs8=X-SMTPAPI: "unique_args" "messageId" "114201606","environment" "pro","culture" "pt-PT","emailhipidentifier" MIME-Version: 1.0From: To: fale.connosco@tap.ptDate: 1 Dec 2023 20:22:49 +0100Subject: =?utf-8?B?UmVjZWJldSB1bWEgcmVjbGFtYcOnw6NvOiBDb3JyZWPDp8Oj?= =?utf-8?B?byBkZSBub21lIG5vIGJpbGhldGUgc2VtIGNhbmNlbGFtZW50byAgLSAo?= =?utf-8?B?Q1BUUFQwMTkyOTc4OS03MSk=?=Content-Type: text/ charset=utf-8Content-Transfer-Encoding: base64


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