Reclamação
S. S.
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Venho por este meio comunicar a V. Exa. a seguinte situação:Comprei uma peça de roupa interior (boxers homem) da marca Calvin Klein em loja (Centro Comercial Vasco da Gama) no dia 22/12/2022. Solicitei à funcionária o tamanho M. A funcionária em questão dirigiu-se para fazer o embrulho da peça que tinha pedido (tamanho M). Contudo, quando procedeu ao embrulho, sem que me desse oportunidade para verificar, embrulhou o tamanho S e não o tamanho M tal como tinha solicitado.Quando me apercebi do sucedido, dirigi-me de novo à loja, para efetuar a troca pelo tamanho correto e inicialmente solicitado - Tamanho M. Contudo, as funcionárias informaram que não poderiam proceder à troca/devolução do dinheiro e que a única solução seria apresentar uma reclamação. Efetuei a devida reclamação no Livro de Reclamações, mas até ao momento não obtive resposta.As funcionárias da Calvin Klein optaram por não assumir a responsabilidade pelo erro que cometeram aquando da venda da peça e não prestaram qualquer auxílio que pudesse ajudar a resolver a situação.Venho, neste sentido, e tendo em conta a demora na resposta por parte da empresa, solicitar auxílio para resolução da situação - devolução do dinheiro.
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Hello,Thanks for getting in touch with Calvin Klein!We have received your request, and someone from our team will be in touch soon.In the meantime, feel free to check out our Frequently Asked Questions as you might find an answer to your inquiry.Have a lovely day,Calvin Klein Customer Service
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DATA NOT AVAILABLE
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WOMEN MEN UNDERWEARHi deco.proteste.pt,Thank you for contacting Tommy Hilfiger Customer Service in regards to your claim.As this item was purchased in a 3rd partyhysical store, we require additional information in order to be able to assist you.I kindly request that you provide the following information with as much detail as possible:Full name:Full address and country:Item:Clear description of the issue:How did the issue occur?Date of purchase:Store of purchase and country:Solution provided by store:Photos - (front/back + damage + care label + manufacturing label):Proof of purchase (receipt or bank statement):I hope this email finds you well. Have a great day.Kind regards,CristianoCalvin Klein Customer SupportSTORE LOCATOR SECURE PAYMENT FREE 60-DAY RETURNPlease contact us here if you have any questions.For instructions on withdrawal rights, please click here . Please be reminded of the existence of a legal guarantee of conformity for products under Section 13 of the Sales of Goods Act 1979. CK Stores BV Danzigerkade 165 1013 AP AMSTERDAM, The Netherlands Bank: ABN AMRO BANK N.V. Account No.: 20014733 IBAN: GB47FTSB40625220014733 BIC: FTSBGB2L Managers: Martijn Hagman, Marc Busscher. Chamber of Commerce Amsterdam: 57747660 Tax Number GB188047871
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Hi deco.proteste.pt reclamacao,We haven't yet heard back from you, so we wanted to let you know that your case with reference number 03045170 will be automatically closed if no response is received within the next two days.If your inquiry hasn't been resolved or there is anything else we can help you with, feel free to respond to this email within the next 48 hours. You can also reach out to us via our Contact Us page. (hyperlink to s:www.calvinklein.com/contactus)Have a lovely day,Calvin Klein Customer Service
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Hi deco.proteste.pt reclamacao,We haven't heard back from you so we would like to inform you that we have closed your case with reference number 03045170.If your inquiry hasn't been resolved or there is anything else we can help you with, feel free to respond to this email within the next 7 days or reach out to us via our Contact Us page.Have a lovely day,Calvin Klein Customer Service
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Hi deco.proteste.pt reclamacao,We haven't heard back from you so we would like to inform you that we have closed your case with reference number 03045170.If your inquiry hasn't been resolved or there is anything else we can help you with, feel free to respond to this email within the next 7 days or reach out to us via our Contact Us page.Have a lovely day,Calvin Klein Customer Service
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Full name: Sara Franco da Silva Full address and country: Av. D. João II, 1990-099 Lisboa. PortugalItem: cuecas homem Clear description of the issue:How did the issue occur? Comprei uma peça de roupa interior (boxers homem) da marca Calvin Klein em loja (Centro Comercial Vasco da Gama) no dia 22/12/2022. Solicitei à funcionária o tamanho M.A funcionária em questão dirigiu-se para fazer o embrulho da peça que tinha pedido (tamanho M). Contudo, quando procedeu ao embrulho, sem que me desse oportunidade para verificar, embrulhou o tamanho S e não o tamanho M tal como tinha solicitado.Quando me apercebi do sucedido, dirigi-me de novo à loja, para efetuar a troca pelo tamanho correto e inicialmente solicitado - Tamanho M. Contudo, as funcionárias informaram que não poderiam proceder à troca/devolução do dinheiro e que a única solução seria apresentar uma reclamação. Efetuei a devida reclamação no Livro de Reclamações, mas até ao momento não obtive resposta.As funcionárias da Calvin Klein optaram por não assumir a responsabilidade pelo erro que cometeram aquando da venda da peça e não prestaram qualquer auxílio que pudesse ajudar a resolver a situação.Venho, neste sentido, e tendo em conta a demora na resposta por parte da empresa, solicitar auxílio para resolução da situação - devolução do dinheiro.Date of purchase: 22-12-2022Store of purchase and country: CKU Lisbon, Loja A059 - Portugal Solution provided by store: Escrever no livro de reclamações
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