back

Não entregue a encomenda

Resolvida Pública

Problema identificado:

Outro

Reclamação

V. G.

Para: Perfumarias PRIMOR

26/04/2024

Venho por este meio comunicar que fiz uma encomenda no dia 22 de Março através da Service@piratelook.com primor perfumes e nada no valor de 20,48 euros queria que resolvessem esta situação pois não sei se fui burlada e como ei de resolver se o caso for esse o caso

Mensagens (1)

Perfumarias PRIMOR

Para: V. G.

26/04/2024

Hello, dear customer. Sorry, because it's approaching the weekend, I can't reply to your prizes at the moment.Here are our warm reminders:After successfully placing the order, we will ship it within 3 working days. Please don't worry.After the order is sent, you will receive a shipping reminder email with a tracking number. Please note if it is in the spam mailbox. You can check the shipping information of the package through the tracking number in the email, and the query link is as follows: s:www.17track.net/en.Logistics information is usually updated every 2-3 days.If there is an emergency that requires us to prioritize, please add "Urgent" in the email. We will handle it in sequence.If you have any further questions, please contact us again on a working day.I also hope you have a pleasant weekend!


Precisa de ajuda?

Pode falar com um jurista. Para obter ajuda personalizada, contacte o serviço de informação

Contacte-nos

Os nossos juristas estão disponíveis nos dias úteis, das 9h às 18h.