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Garantia fato de surf

Resolvida Pública

Billabong.pt

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Problema identificado:

Garantias

Reclamação

B. M.

Para: Billabong.pt

17/01/2025

Exmos. Senhores, Em 29/12/2022, adquiri um fato de surf 4/3 mm Furnace Natural por 449.95 enviado a 01/02/3023. A referência da encomenda é 160186543. Sucede que este apresenta defeito: o fato deixa entrar água pelas costuras, não retendo o calor. Comuniquei-vos de imediato o problema, em 20/12/2024, para que atuassem em conformidade, mas recebi como resposta que o produto não tem garantia, o que desrespeita a legislação aplicável. Exijo a substituição do produto defeituoso. Em alternativa, devolvam-me o dinheiro que paguei ou procedam à reparação do artigo em causa. Caso não me resolvam a situação nos próximos 15 dias, considerarei o contrato como incumprido da vossa parte. Exijo que me resolvam esta situação o mais rapidamente possível, ou tomarei as medidas ao meu alcance para fazer valer os meus direitos. Cumprimentos.

Mensagens (2)

Billabong.pt

Para: B. M.

24/02/2025

- Não escreva abaixo desta linha - Hello Reclamacao, Your request (2762221) has been received and will be managed by our team as soon as possible. Your Customer Care Billabong Nathalie (Billabong) 24 de fev. de 2025, 13::50 GMT+1 Hello Thank you for contacting us. To enable us to deal with your request, please contact our customer service department directly at: s:quiksilver.my.salesforce-sites.com/RepairCenterEcomm?lang=en Please indicate : Your name Product reference, color and size A brief description of the problem you are experiencing with the product A photo, in jpeg format, of the front and back of the item in question, ensuring that it is fully visible in the photo. photos, in jpeg format, of the defective area, but not too close, ensuring that it is fully visible in the photo. Attach a copy of the original proof of purchase. Once we have received your e-mail, our customer service department will contact you with further instructions. Warranty claims sent without prior approval will be returned to sender. Yours faithfully Your customer service Best regards, Your Customer Care Billabong Reclamacao 17 de jan. de 2025, 17:45 GMT+1 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [LJ6K7W-ZG31Y]

Billabong.pt

Para: B. M.

24/02/2025

- Não escreva abaixo desta linha - Hello Reclamacao, We would like to hear what you think about our customer care. Please take a few minutes to answer this question by clicking the following link : Como avalia o suporte recebido? Bom, estou satisfeito Mau, estou insatisfeito This is a reminder of your request: Nathalie (Billabong) 24 de fev. de 2025, 13::50 GMT+1 Hello Thank you for contacting us. To enable us to deal with your request, please contact our customer service department directly at: s:quiksilver.my.salesforce-sites.com/RepairCenterEcomm?lang=en Please indicate : Your name Product reference, color and size A brief description of the problem you are experiencing with the product A photo, in jpeg format, of the front and back of the item in question, ensuring that it is fully visible in the photo. photos, in jpeg format, of the defective area, but not too close, ensuring that it is fully visible in the photo. Attach a copy of the original proof of purchase. Once we have received your e-mail, our customer service department will contact you with further instructions. Warranty claims sent without prior approval will be returned to sender. Yours faithfully Your customer service Best regards, Your Customer Care Billabong Reclamacao 17 de jan. de 2025, 17:45 GMT+1 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Como avalia o suporte recebido? Bom, estou satisfeito Mau, estou insatisfeito [LJ6K7W-ZG31Y]


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