[s:eu19.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01558000000ng7Xandoid=00D58000000L9nB]Contrato de Aluguer n° - Matrícula (matrícula)Estimado(a) Cliente,Agradecemos o seu contacto junto do nosso Departamento de Clientes.O seu contacto foi registado com o número 09480038.Devido à situação atual em todo o mundo, talvez não possamos responder dentro dos prazos acordados.No entanto, tudo faremos para responder ao seu pedido o mais rápido possível.Pode obter uma cópia da sua fatura visitando-nos em www.europcar.pt e selecionando imprimir fatura na página inicial.Referente ao depósito do seu aluguer, informamos que a disponibilidade do montante poderá ocorrer até dez dias úteis após o terminus do seu aluguer.Ficando à sua disposição, apresentamos os nossos cumprimentos.----------Dear Customer,Thank you for contacting our Customer Services department.Your request has been registered under reference 09480038.We usually respond within 7 working days, however, due to the current situation worldwide, we may not be able to respond within this timeframe.Please rest assured that we will do our best to handle your request as soon as possible.You can obtain a copy of your invoice via www.europcar.com, select 'print an invoice' on the HELP section of the homepage.If you are enquiring about your rental deposit, please note this may take up to ten working days for the funds to be available on your account.Best RegardsEuropcar Portugal Customer ServicesOffice: +351 213 800 200Ed. Amoreiras SquareR. Carlos Alberto da Mota Pinto, 17-21099-095 Lisboa PORTUGALSave trees. Print only when necessary.ref:_00D58L9nB._5001iVWRLQ:ref------------------------------------ Mensagem Original ------------------------------------23/11/2020 -- To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to Apoio.Clientes+unsubscribe@europcar.com.[s:eu19.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?oid=00D58000000L9nBandesid=0181i00000A0CDbandfrom=ext]