back

Quantia arrebatada sem permissão

Resolvida Pública

Problema identificado:

Outro

Reclamação

S. C.

Para: MyHeritage

29/12/2023

Venho por meio desse dizer que a empresa My Heritage fez uma cobrança sem a minha permissão.Eu sigo esperando o teste de DNA que comprei e reenviei a empresa. Por meio de um correio eletrônico me enviaram uma proposta para que eu pagasse a quantia de €99 + €22,77 de iva fornecendo o plano completo, porém eu nao estive de acordo, só vi esse email depois que ja me haviam cobrado.Peço por favor para ser reembolsada o quanto antes possível. Me parece um absurdo que uma empresa como essa possa tirar dinheiro sem a permissão do cliente.

Mensagens (5)

MyHeritage

Para: S. C.

29/12/2023

Hi,Thank you for contacting us. I understand that you'd like to receive a refund for your charge on MyHeritage.Unfortunately, I was unable to locate any account on MyHeritage under the email address from which you are writing. I'm sorry for the inconvenience.To assist you, please send the following information in a new email sent from the address you used to sign up to MyHeritage and not as a reply to this email:* The last 4 last digits of the credit card that you used to make your purchase and the credit card type or, if you purchased via PayPal, the PayPal transaction ID.* Proof of payment (the proof of payment should include the amount, the name of the credit card holder exactly as it appears on the credit card, and the date of charge).If you have any DNA kits on your account:* Please provide the kit number of one of the DNA kits you manage and the name of the person to whom it is assigned.The above information will help me locate your account and resolve this issue for you.Remember: please send your response from the email account you used to sign up to MyHeritage and not as a reply to this email.If you don't remember which email address you used to sign up, you can reply and provide me with any email addresses you may have used, or include a confirmation email you received from MyHeritage from the time you created your account, or a confirmation email from when you made your purchase, or a link to your family site. Any of these would be helpful and allow me to investigate and resolve your issue.Kind regards,JennyMyHeritage Support teamOn Friday, December 29, 2023, 3:21 PM

S. C.

Para: MyHeritage

03/01/2024

Sigo aguardando a resposta.

MyHeritage

Para: S. C.

03/01/2024

Querido Reclamacao,Obrigado por nos contatar. Meu nome é Sharon, do Departamento de Faturamento do MyHeritage e estou feliz em ajudá-lo. Verifiquei o número da conta 1956398310 e vejo que o usuário está sendo auxiliado pela equipe responsável.A assinatura foi cancelada, o que significa que não será renovada novamente no futuro.Se houver mais alguma coisa em que eu possa ajudá-lo, entre em contato.Atenciosamente,SharonEquipe de suporte MyHeritageOn Wednesday, January 3, 2024, 12:31 PM

S. C.

Para: MyHeritage

03/01/2024

Olá Sharon,Não há outro porque de eu ter entrado em contato que não seja pelo reembolso. Foi tirado da minha conta €121,77, sem minha autorização, e eu quero esse dinheiro de volta!

S. C.

Para: MyHeritage

03/01/2024

"Um reembolso foi emitido com sucesso para seu o MyHeritage Assinatura Completa MyHeritage, no valor de 121,77 € (IVA incluído) no dia 3 de janeiro de 2024."Obrigada.


Precisa de ajuda?

Pode falar com um jurista. Para obter ajuda personalizada, contacte o serviço de informação

Contacte-nos

Os nossos juristas estão disponíveis nos dias úteis, das 9h às 18h.