So far I haven't had a concrete response from the company, except the generic one above.I want an answer about my case and a return of the money I paid for the rent and the uber.If it is not resolved this week, I will go to court to have my financial and moral damages repaired.It's absurd that a customer arrives home tired from a trip and has to go through this humiliation just because the company wants to sell compulsory insurance.I paid for the insurance by card, on the carjet platform, and OK MOBILITY simply wouldn't accept my card as a deposit. The same card that accepted the reservation.An intentional flaw in the carjet system and others to benefit the operators who push sales, creating difficulties for customers.JUST SO WE'RE CLEAR ONCE AGAIN, HERE'S A WARNING TO ALL THOSE WHO RENT CARS THROUGH PLATFORMS LIKE CARJET AND OTHERS:1 - The total insurance sold on these platforms DOES NOT PREVENT you from having to leave a deposit of approximately 1,400 euros at the operator's counter, in this case OKMOBILITY. Note: This amount may be higher, it increases with the value of the rental car.2 - Not knowing this, the customer arrives at the location and the operator creates some problem so as not to accept the card. But even without creating a problem, many customers don't have the amount released to leave a deposit, so they are pressured to buy full insurance the only way to get out of there with the car.3 - By doing this, the customer has a second problem: CARJET or another platform doesn't refund the deposit or the car rental money, so the car is much more expensive than it should be.4 - Conclusion: The operators don't accept the platform's full insurance, the platform and the operator don't give any warning and create a problem with the credit card that should be notified when the service is purchased on the platform, but they don't do it precisely because it has become a source of easy revenue.Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)Até o momento nao obtive uma resposta concreta da empresa, a nao ser a resposa genérica acima.Quero resposta sobre o meu caso e retorno do dinheiro que paguei para o aluguel e o uber.Caso nao seja resolvido essa semana, irei pelas vias legais, na justica, ter reparados meus danos financeiros e tambem morais.Um Absurdo, um cliente chegar cansado de viagem e passar por essa humilhacao somente porque a empresa quer vender o seguro obrigatorio.Paguei o seguro com cartao, na plataforma carjet, e a OK MOBILITY, simplismente nao aceitou meu cartao como caução. O mesmo cartão que aceitou a reserva.Falha intencional no sistema carjet e outros para beneficiar as operadoras que empurram vendas, criando dificuldades para os clientes.PARA QUE FIQUE CLARO, MAIS UMA VEZ, FICA AQUI REGITRADO UM ALERTA A TODOS OS QUE ALUGAM CARROS POR PLATAFORMAS COMO A CARJET E OUTRAS:1 - O seguro total vendido nessas plataformas NÃO EVITA que você precise DEIXAAR CAUÇÃO de aproximadamente 1.400 euros no balcao da operadora, aqui no caso, a OKMOBILITY. Obs: Esse valor pode ser maior, aumenta com o valor do carro alugado.2 - Por não saber disso, o cliente chega no local e a operadora cria algum problema para não aceitar o cartão. Porém mesmo sem criar problema, muitos clientes não tem o valor liberado para deixar de caução, então são pressionados a comprar o seguro total unica maneira de sair de la com o carro.3 - Ao fazer isso, o cliente tem o segundo problema, a CARJET ou outra plataforma, não devolve seu dinheiro do caução ou do aluguel do carro, sendo assim, o carro sai muito mais caro do que deveria.4 - Conclusão: As operadoras, não aceitam o seguro total da plataforma, a plataforma e a operadora não avisam nada e criam um problema com o cartão de credito que deveria ser avisado no ato da compra do servico na plataforma, porém nao fazem justamente porque virou fonte de receita facil.