back

Faturas não entregues

Não resolvida Pública

Problema identificado:

Outro

Reclamação

A. C.

Para: GLOVO

30/05/2022

Bom dia. Ex.mos venho pedir a ajuda para esta reclamação sobre as faturas não entregues ao cliente mesmo pedindo à Glovo. Por várias vezes faço as encomendas pedidos neste caso várias vezes de produtos alimentares, na qual já fiz o pedido das faturas dos pagamentos que tenho feito à Glovo e não me entregam as faturas . Muitos dos e-mails como a glovo mencionado nos próprios e-mails que me enviam nunca são aceites só dá por alternativa falar por chat no aplicativo app Glovo, e na qual me dizem que os e-mails que me enviam que tenho de fazer um registo numa plataforma de um site na qual desconheço e a única coisa que peço são as faturas dos valores que pago à Glovo que até à data não me dão. Agradeço a vossa ajuda mesmo se for o caso da vossa intervenção para esta situação.

Mensagens (4)

GLOVO

Para: A. C.

30/05/2022

Dear Partner,The email partners@glovoapp.com was fully deactivated on August 2nd 2021 given it has been replaced for a new email. Check the corresponding one for your country here.However, in order to get a better service, we strongly recommend you to contact Glovo instead by sending a message from the Profile section in the Partner WebApp (click on the 'Help and resources' button).Thanks for trusting GlovoThis information may be confidential or privileged. Any unauthorized disclosure is strictly prohibited. Your data has been incorporated into our privacy system to manage your request. You can exercise your personal data rights and check our Policy here.

A. C.

Para: GLOVO

10/06/2022

Ola. So pretendo e exijo as minhas faturas dos valores ja pagos à GLOVO. Nao tenho de inscrever ou fazer registo nenhum site para poder ter as minhas faturas na qual a lei portuguesa assim o exige ao cidadão. Mais uma vez peço e quero as minhas faturas no modo normal, seja por ficheiro para o meu e-mail, seja o envio para a minha morada. Simples !!

GLOVO

Para: A. C.

10/06/2022

Dear Partner,The email partners@glovoapp.com was fully deactivated on August 2nd 2021 given it has been replaced for a new email. Check the corresponding one for your country here.However, in order to get a better service, we strongly recommend you to contact Glovo instead by sending a message from the Profile section in the Partner WebApp (click on the 'Help and resources' button).Thanks for trusting GlovoThis information may be confidential or privileged. Any unauthorized disclosure is strictly prohibited. Your data has been incorporated into our privacy system to manage your request. You can exercise your personal data rights and check our Policy here.

GLOVO

Para: A. C.

10/06/2022

Dear Partner,The email partners@glovoapp.com was fully deactivated on August 2nd 2021 given it has been replaced for a new email. Check the corresponding one for your country here.However, in order to get a better service, we strongly recommend you to contact Glovo instead by sending a message from the Profile section in the Partner WebApp (click on the 'Help and resources' button).Thanks for trusting GlovoThis information may be confidential or privileged. Any unauthorized disclosure is strictly prohibited. Your data has been incorporated into our privacy system to manage your request. You can exercise your personal data rights and check our Policy here.


Precisa de ajuda?

Pode falar com um jurista. Para obter ajuda personalizada, contacte o serviço de informação

Contacte-nos

Os nossos juristas estão disponíveis nos dias úteis, das 9h às 18h.