Cálculo da pontuação da empresa
Esta pontuação reflete a capacidade da empresa resolver as reclamações dos consumidores.
O cálculo é feito com base em três indicadores:
A pontuação baseia-se nos últimos 12 meses.
Nenhuma pontuação será apresentada caso não tenhamos dados relevantes sobre a empresa.
Qualidade do serviço de tratamento das reclamações
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Devolver a encomenda
Serve o presente, para informar V. Exas. que já enviei vários emails a pedir a devolução do montante pago porque o produto não corresponde àquele que é apresentado e a única garantia que eles dão é que me devolvem 15% do montante pado e um desonto de 15% num outro produto que eu queira encomendar e que posso ficar com este. No site deles vem expressamente escrito Return & Exchange conditionsOrders are able to be canceled and refunded before shipping.Easy to initiate a refund or exchange within 30 days after delivery.Items can be returned or exchanged generally for any reason, quality or size problems or other reasons accepted by our customer service.Items must be returned unwashed and undamaged.If customer service offers a coupon to compensate your first order, the next order with this coupon applied on will not be returnable or exchangeable, only the part of the payment that's exceeding the coupon value can be refundable.As usual, refunds will be reimbursed back to your original account -- credit card or PayPal. PayPal refunds will be transferred immediately. Credit cards may take a longer time to arrive.In case you have any query, please do not hesitate to get in touch with our customer service on:service@monyberry.comPlease Contact us via service@monyberry.com first to Confirm Return Address.Refund will be arranged within a week.Além de que efectuei a encomenda num site que tem como contacto +1(323)310-1693 e agora querem que eu envie a encomenda para a China?????A ultima resposta deles Dear customer,Sorry for the inconvenience caused.Items must be returned unwashed and undamaged,and can not affects secondary sales.If you want to return your item(s), you will have to pay the return shipping fees. Would this be a problem for you?Or we could offer 15% refund of your item or 15% discount for your next order as compensation if you keep your order. No bother to return.If you still want to return this product, could you please write a note with the information here below and place it inside the return parcel?Your full name and e-mail addressYour order numberThe tracking numberPlease ship this parcel to the following address:#16 2F Building , Qingyun street, Mingxing village, Renhe Town, Baiyun District, Guangzhou,Chinapost code: 510000phone number: 020-32589634P.S. : Please declare the value within 5 dollars to avoid the customs duty(it should be taken care by the buyer if happens).After shipping it, could you please send us some photos of the shipping receipt and the tracking number?Once we receive the return parcel, we will send you a refund of your purchase minus the shipping fees.If you have any other questions, please do not hesitate to contact us.Best regards,BellePeço por favor a V/ ajuda para acabar com este esquema, porque já não sei o que fazer.Grata por toda a atenção dispensada.Carla RodriguesP.S. Se precisarem de fotografias as encomendas e dos produtos em questão, peçam por favor.
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