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Recusa de cartao de credito
Esta reclamação é pública
Reclamação
A. S.
Para: UNICRE
Exmos Sros Venho por este meio solicitar a vossas excelências que me indiquem qual a razao para a recusa do meu pedido de cartao. Como qualquer cidadao tenho direito a refazer a minha vida .estive numa situacao de insolvencia por longos cinco anos .felizmente ja terminou .tenho o meu mapa de central de responsabilidades limpo há algum tempo.nao entendo o porquê e qual o fundamento da recusa . Obrigada pela Atencao
Solução pretendida
- A aceitação do pedido do cartao de credito
Resposta (10)
UNICRE
Para: A. S.
Exmos. Senhores, A situação em apreço foi oportunamente avaliada, tendo sido enviada resposta à cliente. Os nossos cumprimentos. Customer Support Back-Office Claims Management T: (+351) 213 501 500 Unicre Instituição Financeira de Crédito, S.A. R. General Firmino Miguel nº6 Piso-1 1600-300 Lisboa e disponível no site da UNICRE. This message and any files attached were sent to the recipients and may contain confidential information or otherwise be legally protected. If you have received this message by mistake, please notify the sender immediately, delete it from your system and do not copy, disclose it or use it for any purpose. For security reasons, UNICRE reinforces that you should never use your card number in digital communications. For this reason, UNICRE may hide part of your card number in the content of this message, making it unreadable. UNICRE treats personal data in accordance with Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016. For more information, please consult UNICREs Policy available in its website. Antes de imprimir este e-mail, pense no meio ambiente. Before printing this e-mail, think about the environment.
A. S.
Para: DECO PROTESTE
DECO PROTESTE
Para: A. S.
UNICRE
Para: A. S.
Exmos. Senhores, A situação em apreço foi oportunamente avaliada, tendo sido enviada resposta à cliente. Os nossos cumprimentos. Customer Support Back-Office Claims Management T: (+351) 213 501 500 Unicre Instituição Financeira de Crédito, S.A. R. General Firmino Miguel nº6 Piso-1 1600-300 Lisboa e disponível no site da UNICRE. This message and any files attached were sent to the recipients and may contain confidential information or otherwise be legally protected. If you have received this message by mistake, please notify the sender immediately, delete it from your system and do not copy, disclose it or use it for any purpose. For security reasons, UNICRE reinforces that you should never use your card number in digital communications. For this reason, UNICRE may hide part of your card number in the content of this message, making it unreadable. UNICRE treats personal data in accordance with Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016. For more information, please consult UNICREs Policy available in its website. Antes de imprimir este e-mail, pense no meio ambiente. Before printing this e-mail, think about the environment.
A. S.
Para: DECO PROTESTE
A. S.
Para: DECO PROTESTE
DECO PROTESTE
Para: A. S.
DECO PROTESTE
Para: A. S.
A. S.
Para: DECO PROTESTE
DECO PROTESTE
Para: A. S.