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Comissão inatividade

Caso encerrado Resolvida com sucesso

Esta reclamação é pública

Reclamação

L. P.

Para: UNIBANCO

30/08/2022

Venho por este meio comunicar a vossa excelência o meu desagrado com a seguinte situação. Apenas preenchi uns documentos no qual seria para adesão do cartão unibanco, nesse acto indicaram que não haveria qualquer comissão caso não utilizasse o cartão. Neste mês de Agosto recebi uma carta com o pagamento de 10,40€. Não pretendo aderir a nenhum serviço vosso. Daí solicito o fecho imediato da conta ou qualquer outro serviço. Obrigado

Solução pretendida

  • Revisão da fatura
  • Fecho de conta

Resposta (1)

UNIBANCO

Para: L. P.

07/09/2022

Exmos. Senhores, A situação em apreço foi oportunamente avaliada, tendo sido enviada resposta à cliente. Os nossos cumprimentos. Customer Support Back-Office Claims Management T: (+351) 213 501 500 Unicre - Instituição Financeira de Crédito, S.A. R. General Firmino Miguel n°6 Piso-1 1600-300 Lisboa [A close up of a logo Description automatically generated] [A picture containing text Description automatically generated] e disponível no site da UNICRE. This message and any files attached were sent to the recipients and may contain confidential information or otherwise be legally protected. If you have received this message by mistake, please notify the sender immediately, delete it from your system and do not copy, disclose it or use it for any purpose. For security reasons, UNICRE reinforces that you should never use your card number in digital communications. For this reason, UNICRE may hide part of your card number in the content of this message, making it unreadable. UNICRE treats personal data in accordance with Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016. For more information, please consult UNICRE's Policy available in its website. Antes de imprimir este e-mail, pense no meio ambiente. Before printing this e-mail, think about the environment.