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Ativar cartão sem permissão

Caso encerrado Resolvida com sucesso

Esta reclamação é pública

Reclamação

V. S.

Para: UNIBANCO

29/08/2022

Venho por este meio fazer uma reclamação pois para meu espanto no dia 23-08-2022 recebo um email do Unibanco a referir um extrato em que estou em falta o montante de 10€..., não sei do que se trata pois nunca utilizei este cartão e tão pouco o ativei. Quero cancelar este pois não tenho qualquer intenção de o usar e estou muito insatisfeito pois não entendo a razão de ter que pagar por um cartão que não aderi e nem tão pouco usufrui. Aguardo uma resposta. Atenciosamente

Solução pretendida

  • Cancelamento do cartão

Resposta (1)

UNIBANCO

Para: V. S.

09/09/2022

Exmos. Senhores, A situação em apreço foi oportunamente avaliada, tendo sido enviada resposta ao cliente. Os nossos cumprimentos. Customer Support Back-Office Claims Management T: (+351) 213 501 500 Unicre - Instituição Financeira de Crédito, S.A. R. General Firmino Miguel n°6 Piso-1 1600-300 Lisboa [A close up of a logo Description automatically generated] [A picture containing text Description automatically generated] e disponível no site da UNICRE. This message and any files attached were sent to the recipients and may contain confidential information or otherwise be legally protected. If you have received this message by mistake, please notify the sender immediately, delete it from your system and do not copy, disclose it or use it for any purpose. For security reasons, UNICRE reinforces that you should never use your card number in digital communications. For this reason, UNICRE may hide part of your card number in the content of this message, making it unreadable. UNICRE treats personal data in accordance with Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016. For more information, please consult UNICRE's Policy available in its website. Antes de imprimir este e-mail, pense no meio ambiente. Before printing this e-mail, think about the environment.