voltar

Não recebimento de mercadoria paga

Floralsstyle

Esta reclamação é pública

Reclamação

H. R.

Para: Floralsstyle

15/10/2021

Venho por este meio comunicar a V. Exas. que fiz duas encomendas à empresa Floralsstyle em 25/07 e 30/07 respetivamente e até hoje não recebi a mercadoria. Foi paga com cartão de crédito. Inicialmente respondiam aos e-mails, mas agora já não, apesar dos inúmeros e-mails enviados.

Solução pretendida

  • Reembolso: € 89,06

Resposta (3)

Floralsstyle

Para: H. R.

26/10/2021

Dear customer, Thanks for contacting us and your purchase. We also really value your business. Would you mind provide your ID number? So We can check your order status for you. When there is the latest news, we will also reply your email ASAP. Hope you can understand and wait patiently. Thanks in advance and best regards. [s:mail-online.nosdn.127.net/qiyelogo/defaultAvatar.png] support support@deja00vu.com 签名由 网易邮箱大师 定制 On 10/15/2021 21:32, wrote:

H. R.

Para: Floralsstyle

09/11/2021

Good morning, I haven't received the refund yet.

H. R.

Para: Floralsstyle

26/11/2021

I haven't received the refund yet.